Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Split Personality" lyrics by CASSIDY
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Split Personality"
[feat. Murda Mook]


[Intro:]
(We won the streets motherfucker)
Hey yo Cass
What's up with you
Man, these niggaz on here on the streets talking crazy man
Yeah?
I don't know how you taking it
Man I'm taking it personally!

[Chorus:]
I'm a wind up hurting you motherfuckers
'Cause you hating it
And I'm taking it personal motherfucker!
(Motherfucker)
Yeah, I'm a wind up murkin' you motherfuckers
'Cause you hatin'
And I'm takin' it personal motherfucker
Take it how you wanna take it
However you wanna take it
(Yeah)
Take it how you wanna take it
However you wanna take it
(Yeah)
Well shit I'm 6 ft. dirtin' you motherfuckers
'Cause you hatin' and I'm takin' it personal motherfucker

[Verse:]
Now I'm feeling like John Paddy
Illuminati with my mind, soul and my body
Fuck 'em
Still Ray Shady with the Shady
Hoping on on dice games
And if I ace It's a robbery
These niggaz talk foul like they got stripes on 'em
Cincinnati accent white and red lights on 'em
But I could fight so I ain't gotta let my chance go
Lead you on a pacer for what I do with my hands broke
Just know you tryin' go We ain't playin' fair
Shay ain't even got enough dice to take you fair
(Fuck that)
I ain't tryin' to wall them I'm trying to get my Don Cook
Bitch to give me more chin then a chinese phone book
You niggaz caught me out of bounds
Y'all should've did me
'Cause when we catch you all out of bounds
Y'all niggaz history
(Gone)
See all that their fun now we gotta ask something
More, my niggaz ride with 4 stocks we don't spare nothing

[Chorus:]
I'm a wind up hurting you motherfuckers
'Cause you hating it
And I'm taking it personal motherfucker!
(Motherfucker)
Yeah, I'm a wind up murkin' you motherfuckers
'Cause you hatin'
And I'm takin' it personal motherfucker
Take it how you wanna take it
However you wanna take it
(Yeah)
Take it how you wanna take it
However you wanna take it
(Yeah)
Well shit I'm 6 ft. dirtin' you motherfuckers
'Cause you hatin' and I'm takin' it personal motherfucker

[Verse:]
I throw bullets like a quarterback
Put a hole the size of a quarter
In your hat with an order mac
For some ransom money you get your daughter snatched
If I hand me some money you never get your daughter back
I had fun with your baby mom and recorded that
On her tongue where I left there my sons and my daughters at
I bust a bunch of unborns on that on that dumb joint
And told her if I see a baby father then the gun's drawn
(Yeah)
Man you can hate it if you wanna hate it
But there's money to be made and I'm a make it how I wanna make it
(Yeah)
I'm straight stuntin' you niggers
'Cause I don't like none of you niggers
And you can take it how you wanna take it
Motherfucker, It's the hustler Murda Mook
And I'll fucking murder you, you try to murder Mook
And murder Mook, or murder you, you tryin' to murder me
'Cause I'm the best nigger, even death nigger heard of me

[Chorus:]
(Cass)
I'm a wind up hurting you motherfuckers
'Cause you hating it
And I'm taking it personal motherfucker!
(Motherfucker)
Yeah, I'm a wind up murkin' you motherfuckers
'Cause you hatin'
And I'm takin' it personal motherfucker
Take it how you wanna take it
However you wanna take it
(Yeah)
Take it how you wanna take it
However you wanna take it
(Yeah)
Well shit I'm 6 ft. dirtin' you motherfuckers
'Cause you hatin' and I'm takin' it personal motherfucker
(Motherfucker)

Found a mistake in "Split Personality" song lyrics? Please correct it!


Back to all CASSIDY lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Split Personality" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics