Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Nasty Girl" lyrics by CHRIS BROWN
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Nasty Girl"


[Chorus:]
All of my girls in here just like this.
Hating that shit, they don't want none.
Most of them probably want to be like me.
I'm a show them what I'm made up.

[Hook:]
I know you want a nasty girl.
You like a fly and flashy girl.
Your boyfriend ain't gon pass me up.
I'm a nasty girl, I'm a nasty girl.
I know just what he wants.
He wants me to give it up.
I ain't gonna front, I'm a nasty girl but I'm a classy girl.

[Verse 1:]
Pussycat, pussycat, every dolls on the floor.
I can holla at the boys, anytime I wanna go, anytime you want some mo'
I can give them three, four.
And my body's sweating, dripping while dancing up on the flo'
This is the freak show, ready to lock it low.
Heavy drinking, probably dripping on me when he go.
Anything that I want, he don't quit em and go.
I'm a nasty girl, I'm a nasty girl.
You can't even front on me, I'm too naughty.
I got just what you need, I can be your shawty.
You play it right and do things I like.
Brother you could get this nasty girl.

[Chorus:]
All of my girls in here just like this.
Hating that shit, they don't want none.
Most of them probably want to be like me.
I'm a show them what I'm made up.

[Hook:]
I know you want a nasty girl.
You like a fly and flashy girl.
Your boyfriend ain't gon pass me up.
I'm a nasty girl, I'm a nasty girl.
I know just what he wants.
He wants me to give it up.
I ain't gonna front, I'm a nasty girl but I'm a classy girl.

[Verse 2:]
Y'all for shit, think I'd really do you right.
But [? ] on your right hind sight.
Hold 'em there quit, I don't buzz 'em, I don't drive.
The chick so sick, my lips so thick.
You want a nasty girl to love you all night.
C'mon [? ], make me feel right.
They get nasty, you want to get nasty.
(You wanna)

[Chorus:]
All of my girls in here just like this.
Hating that shit, they don't want none.
Most of them probably want to be like me.
I'm a show them what I'm made up.

[Hook:]
I know you want a nasty girl.
You like a fly and flashy girl.
Your boyfriend ain't gon pass me up.
I'm a nasty girl, I'm a nasty girl.
I know just what he wants.
He wants me to give it up.
I ain't gonna front, I'm a nasty girl but I'm a classy girl.

[Verse 3: Chris Brown - Rap]
Y-Y-Y-Yeah, I mean hold up where the ho you go?
Everybody know how to do it and blown.
Up in the stratosphere, aight and then I'm gone.
By the way I hit that, flip that and do my dance.
Then I hear 'em moan.
I ain't come with no security, I can do it on my own.
Say what's new Pussycat?
(Woah oh oh)
Y'all be trying to get your number and I'm a need you to -
You gon have to throw it back (Woah oh oh)
Stop procrastinating, fronting.
I know what you wanna do.
You got your girls I'll bring my crew.
I'll make sure all of them is cool with what you saying, you gon' do.
Cause I'm a do some things too.
And hopefully you do you, nasty girl.
And I betchu everything you do, I could do it times two.

[Chorus:]
All of my girls in here just like this.
Hating that shit, they don't want none.
Most of them probably want to be like me.
I'm a show them what I'm made up.

[Hook:]
I know you want a nasty girl.
You like a fly and flashy girl.
Your boyfriend ain't gon pass me up.
I'm a nasty girl, I'm a nasty girl.
I know just what he wants.
He wants me to give it up.
I ain't gonna front, I'm a nasty girl but I'm a classy girl.

Found a mistake in "Nasty Girl" song lyrics? Please correct it!


Back to all CHRIS BROWN lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Nasty Girl" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics