Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Please Listen Carefully" lyrics by CORY MO
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Please Listen Carefully"
[feat. Daz Dillinger, Devin The Dude, and Chamillionaire]


[Hook:]
We're nothing but players, yeah we'll be balling
Travel and personal files these hoes keep calling
(Cory Mo) but still, we gotta maintain it!
Keep playing till we win the game!
(Please, listen carefully!)
We're nothing but players, yeah we'll be balling
Travel and personal files these hoes keep calling
(Cory Mo) but still, we gotta maintain it!
Keep playing till we win the game!
(Please, listen carefully!)

Yeah, I'm looking for bad bitches, I got positions to fill
Huh, my stable kinda of fool, but it's some room in my [?]
To whom it may concern, you got plenty time to learn (plenty)
Go put your Chos and shoes on, women, and wait your turn!
Pleasure will never die, players won't let it happen
You kept and saved a whole ass nigga, hustling backwards
Damn! I'm taking up the sex game and claiming back and what's mine
But you can lead 'em, who rats behind?
I need [?] I like 'em all flavors if they're thick in the ties,
Either black or Dominican, Puerto Rican or [?]
Taking trips to Dubai, charter jets we'll be flying
You better hide your bottom bitch,
Cause if she choosing, she mine!
All I need is a reason if it's feasible enough
My pimping is so immaculate, I have to call you bluff
Only play to win the game, never play to make friends
Bitch, please, can I get those in?

[Hook:]
We're nothing but players, yeah we'll be balling
Travel and personal files these hoes keep calling
(Cory Mo) but still, we gotta maintain it!
Keep playing till we win the game!
(Please, listen carefully!)
We're nothing but players, yeah we'll be balling
Travel and personal files these hoes keep calling
(Cory Mo) but still, we gotta maintain it!
Keep playing till we win the game!
(Please, listen carefully!)

You can get more women than you ever could feel me
Ain't worried about a color, all above is on me
Ship 'em in ship 'em out, I keep on coming, no doubt
Make the suckers we rap,
Pimp words on my mouth of love, words like this
Verbal tones will get me rich
Stop all [?] for this gangsta shit!
She the pick or the leader
Game tight I had to get her,
If she ain't right she get the boo I get with her
Smoke one on one, hit the crib and nigga there
She gotta have the money the cash might hang
You know I laugh at these niggas who'll be talking at you, yeah
Yeah, like I told that bitch, motherfuckers, let's get back!
I drink straight, yeah, haters get that base
Sink that dick and I'm out, she can't hold the weight!
You know I go heavy and you know I go steady
I'm telling you now, bitch
(Please, listen carefully!)

[Hook:]
We're nothing but players, yeah we'll be balling
Travel and personal files these hoes keep calling
(Cory Mo) but still, we gotta maintain it!
Keep playing till we win the game!
(Please, listen carefully!)
We're nothing but players, yeah we'll be balling
Travel and personal files these hoes keep calling
(Cory Mo) but still, we gotta maintain it!
Keep playing till we win the game!
(Please, listen carefully!)

Huh, huh, see I'm really the realest ever
Be grateful of my existence!
Mistletoe on my shirt, I guess you can guess what she's kissing
Pimp [?] is pimping, and simple fit the description
That's on the back of the car, and it's someone they say it's missing
I ain't seen them, I'm leaning [?] and looking cleaner
Police all in my window, they swear that I'm triple beaming
Wrestling federation, my necklace is getting even
Used to be one on one, and my necklace is triple teaming.
Maybe I'll get a new one, maybe I'll get the blue one
Even after the riches, the riches what I'm pursuing
Said if we get the scorn, you'll know I know what I'm doing
And soon as she got the chewing
Her credit with me was ruined!
Joking she was provoking, but never get it distorting
That love they gonna kick you with your berretta, go get recorded!
Sessions getting important, to laugh when you're getting ordered
If this ain't about progression, then it ain't nothing important!
What's up, what's up?

[Hook:]
We're nothing but players, yeah we'll be balling
Travel and personal files these hoes keep calling
(Cory Mo) but still, we gotta maintain it!
Keep playing till we win the game!
(Please, listen carefully!)
We're nothing but players, yeah we'll be balling
Travel and personal files these hoes keep calling
(Cory Mo) but still, we gotta maintain it!
Keep playing till we win the game!
(Please, listen carefully!)

Found a mistake in "Please Listen Carefully" song lyrics? Please correct it!


Back to all CORY MO lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Please Listen Carefully" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics