Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Symphony In H" lyrics by EMINEM
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Symphony In H"


Don't ask me what's up with the hoes
I'm still working the kinks out
Love stinks, that explains all this anger that's spillin' out
And I ain't chillin now
I got an Oscar, I'm still a grouch
I use it as a doorstop, and the prop
For the broken leg for the couch
Yelawolf, Shady, Tony, touch Slaughterhouse
Yeah the swat team bout to break them flyswatters out
Go to hell in a drought, break ice waters out
Nice try, shorty what? We can window shop
The jewelry store
But Christ, for that price coulda bought a house
Besides only thing I ever had iced out was my heart since I started out
It's F.Y.I if ya ain't knowing
What go with you? Where? Nah ain't going.
Oh wait, you want a date oh? Well in that case ho it's June 8 oh
Kinda like Beethoven composin' a symphony of hate
So much hate woved into these raps
Shit I'm beginning to hate clothing
I hate overalls because they remind me of hoes
For christ sake they're shaped like a H woah, and
You know what else starts with H, though?
Hockey, shit thought I had the place flowing
I hate to put you on ice but
You already had 3 periods in 60 minutes, great going
Plus you remind me of cocaine ho
You always in the mirror with your face off
I feel an urge to put you all in a line
And chop you with a razor blade, yo wait
I'm an a-hole, devil with a Halo
Hell yeah I nailed J-Lo, to the railroad
Say I won't, better hope you can stay afloat
When I take the wind out your sail boat
I ain't playing yo! Go for Shady don't kid yourself
Bitch, you ain't even a baby goat

Found a mistake in "Symphony In H" song lyrics? Please correct it!


Back to all EMINEM lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Symphony In H" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics