Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Identity Theft" lyrics by LIL' KIM
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Identity Theft"
[Nicki Minaj Diss]


I get a feeling there's gonna be a riot...

Uh, it's looking like I'm headed back behind bars again
Cause bitches wanna start with Kim and I ain't with the arguing
I'm jet chartering, fresh cardigan
Getting my Martha in while these broke hoes borrowing
I guess it's back to stashing guns in the bra again
Pulling bitches out they car again
These swagger jackers give the game a bad look
Pop shit on Twitter and apologize on Facebook
And now they wanna send me requests
Telling me that I'm simply the best
I won't stop till I see my enemies rest
They probably get locked up for identity theft
I ain't got time for bum bitches, the gun get it
I come with it, anything you tryna do, I done did it
I'll let you live for a while but I'm damn with the crown
The queen's back, bitches, come get it

[Hook:]
What y'all want, huh?
What y'all want, huh? Huh, huh
(Be careful what y'all wish for)
(Cause now she's pissed off)
(And y'all gon' feel her reign)
This what y'all want, huh?
This what y'all want, huh? Huh, huh
(Y'all got just what y'all wished for)
(Cause now she's pissed off)
(And ya'll gon' feel her reign)

Since you resist on running your jibbs off
After I drop these flowers for B.I.G. off
I'm a come and blow your lid off, like Adolf
Rolling up the tint, then peel off
Better wear your crosses and roseries, read the Qur'an
Pray to Allah for you think about approaching me
Uh, all I rock with is gutter niggas
Cut all affiliations with sucka niggas
I got bitches that'll gun-butt a nigga like Tameka and Tammy, uh
I gave birth to your style, watch how you speak to ya mammy
Your team can't fuck with my family
And I ain't talking in term of revenue
I'm talking IRS, the Goodfella crew
Uh, you was never hard, check my repertoire
Fuck cash, my name is a black card

[Hook]

I get a feeling there's gonna be a riot...

Found a mistake in "Identity Theft" song lyrics? Please correct it!


Back to all LIL' KIM lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Identity Theft" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics