Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Gangsta Gangsta Remix" lyrics by LIL SCRAPPY
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Gangsta Gangsta Remix"
[feat. Young Buck & B.G.]


[Intro:]
Zone 3, Aye!!
We finna crunkin' bitch up (BME!)
Show yall what some real gangstas is at
Some of yall niggas just dunno (G-Unit!)

[Chorus: w/ Lil' Jon ad-libs]
I'm a (Gangsta gangsta), 2-4-5
Gotta charga on tha boost, baby girl you wann' ride?
Wit a (Gangsta gangsta), Aye!
Yea dat's me, tinted out ridin' durrty - comin' down ya street
I'm a (Gangsta gangsta), Git triggas squeez'd up!
Got fitty killas with me, Strap'd down - G's up!!
Cuz I'm a (Gangsta gangsta), Yea top of tha list
BME muthafucka - Git cha mind right bitch!

[Verse 1: Lil' Scrappy]
So many ways, you can spray, git hit
With tha' K, anyday, ain't gon' motherfuckin' say (Aye, Aye!!)
Dat you might git touched
Cuz 'em gangsta ass niggas, they don't talk too much
Come around, fuck with me, and then you might git rushed
Nawh, I ain't with tha yappin', but I make tha gat go bust
Keep fuckin' with us, we off tha danger-ous
Show you tha meanin' of Ash 2 Ash, is just a Dust
If you laid back in tha 'Lac
I dunno if them hatas gon' handle dat
Keep my muthafuckin' hand on my fuckin' gat
Aye, yall muthafuckas betta git back
Yea, all tha young ladies call me +Get It Mayn'+
I don't know if yall lames gon' undastand
You can see the phat stacks off, in my pants
Tried to keep it like a lame, you ain't got a chance bwoi, cuz

[Chorus: w/ Lil' Jon ad-libs]
I'm a (Gangsta gangsta), 2-4-5
Gotta charga on tha boost, baby girl you wann' ride?
Wit a (Gangsta gangsta), Aye!
Yea dat's me, tinted out ridin' durrty - comin' down ya street
I'm a (Gangsta gangsta), Git triggas squeez'd up!
Got fitty killas with me, Strap'd down - G's up!!
Cuz I'm a (Gangsta gangsta), Yea top of tha list
Guerilla Unit muthafucka - Git cha mind right bitch!

[Verse 2: Young Buck]
You thank you a killa, but we gon' just pay 'em a visit
Put tha potato on tha barrel, so no body hear it
I keep a holsta on my shoulda like I'm John Wayne
Shootin' these niggas lights out like Lebron James
Holla my name, gimme a reason to see you bleedin'
Afta you feel these hollo' tips, nigga - then we eatin'
Full of anger until there's no mo' bullets in tha chamber
Ain't nothang like when you git popped and don't know who to blame-a
Nigga told me, "Do ya durrt all by your lonely"
So I go hit 'em niggas 'fore 50 couldn't even hold me
I'm waitin', anticipatin' to put a nigga unda
Smokin' like we some Jamaicans fuckin' with this ganja
Ride with no hesitation, retaliation is a must
Bad as I want to, some shit I just don't discuss
So point 'em out and watch how I knock him off
Err'where you bitches go - I got a nigga watchin' yall, muthafuckas!

[Chorus: w/ Lil' Jon ad-libs]
I'm a (Gangsta gangsta), 2-4-5
Gotta charga on tha boost, baby girl you wann' ride?
Wit a (Gangsta gangsta), Aye!
Yea dat's me, tinted out ridin' durrty - comin' down ya street
I'm a (Gangsta gangsta), Git triggas squeez'd up!
Got fitty killas with me, Strap'd down - G's up!!
Cuz I'm a (Gangsta gangsta), Yea top of tha list
BME muthafucka - Git cha mind right bitch!

[Verse 3: B.G.]
It ain't easy livin' where the young die fast (Fast)
It's eitha rap, or take a penitentiary chance (Chance)
This rap shit too easy fo' me to go back
Ten fo' a piece of crack, fifty to rap on a track
But I ain't lyin', tha streets call sometime
I could go to Detroit, sell 'em a thousand a pound
And git 'em fo' bout two-hunned in H-Town
Fo'git it, I ain't even goin' dat route (Fuck it)
I just do it like I do it, cuz tha streets love it (Love it)
I hold it down, neva bow, gotta stay thuggin'
I don't be trippin' when tha hatas go to mean-muggin' (Muggin')
I keep a strap in tha hand so I keep stuntin' (Stuntin')
Now it's known by tha whole world who a joke (Joke)
He ain't a man - got dreads, you already know (Wayne)
All my gangstas, gon' put ya hands up (Put 'em up)
And all my hott gurls, back dat azz up

[Chorus: w/ Lil' Jon ad-libs]
I'm a (Gangsta gangsta), 2-4-5
Gotta charga on tha boost, baby girl you wann' ride?
Wit a (Gangsta gangsta), Aye!
Yea dat's me, tinted out ridin' durrty - comin' down ya street
I'm a (Gangsta gangsta), Git triggas squeez'd up!
Got fitty killas with me, Strap'd down - G's up!!
Cuz I'm a (Gangsta gangsta), Yea top of tha list
Guerilla Unit muthafucka - Git cha mind right bitch!

Found a mistake in "Gangsta Gangsta Remix" song lyrics? Please correct it!


Back to all LIL SCRAPPY lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Gangsta Gangsta Remix" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics