Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Probably Want Me Down" lyrics by LLOYD BANKS
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Probably Want Me Down"


[Intro:]
"V5"!
2010!
TAKIN' OVER!
DAMN!

[Chorus: {DJ Whoo Kid}]
We can we be friends - when you can be my ends?
Your smile is now a frown - whenever I'm around.
You probably want me down! - Probably want me down!
Probably want me six feet in the ground...

I gotta watch my back! - Cause that's where niggas stab.
Get taken pretty fast; but I'm gon' let 'em drown!
You probably want me down! - Probably want me down!
Probably want me six feet in the ground... {LET'S GO! }

[Verse 1:]
Yo! - I bet a million niggaz want me locked up! Shot up!
Shined while I lay there! - I went down! - Got up! - Now what?
You gon' do better! - No more follower? - Naah!
I done worked so hard my momma smile stuck {Whooo! }
Two hundred thou' truck! - Two hundred thou' car! - Two hundred thou' neck! (yeah!)
You got a house yet? - Check my outfit! (uh!)
It wouldn't fit you, right? (naah!) - I'm no new nigga! (naah!)
They wear their shit too tight! {COME ON! }
80's baby, 'bout my paper, fuck you, pay me!
Break your ego, fuck your lady!
That's why they been cuffin' ladies, (whoo!)
Some are real! Some are shady!
Bet I see you through a tint,
With my loafs on! - Laughin' louder then the money spent!

[Chorus:]
We can we be friends - when you can be my ends?
Your smile is now a frown - whenever I'm around. {Whoooooooooooooooooooooooooo}
You probably want me down! - Probably want me down! {Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid! }
Probably want me six feet in the ground...

I gotta watch my back! - Cause that's where niggas stab.
Get taken pretty fast; but I'm gon' let 'em drown!
You probably want me down! - Probably want me down!
Probably want me six feet in the ground... {LLOYD BANK$! }

[Verse 2:]
Uh! - Can't nobody tell me a thing, I put the work in? (uh!)
Funny how all the complainin' karmas when they hurtin' (YEAH!)
They swag surfin'! - They hangin' off my board,
Till I kick 'em! - I owe no-one but the Lord! {HAHA! }
Your a baby! - Does that thing need an umbilical cord?
Oh! When I eat you eat? Naaah! - They get ignored! (ugh!)
Full bank account but I rob 'fore it's empty (yeah!)
You haters gon' tempt me! And buy me another Bentley! (yeah!)
Probably never met me! - How could you hate a stranger?
Envious of where there goin' and they came and ain't cha? (ain't cha!)
Ain't you sick and tired - of being sick and tired? (sick and tired!)
Do what you do to hustle? - Keep all your bitchin' quiet! {DAMN! }

[Chorus]
We can we be friends - when you can be my ends?
Your smile is now a frown - whenever I'm around.
You probably want me down! - Probably want me down!
Probably want me six feet in the ground... {CAN'T FORGET... }

I gotta watch my back! - Cause that's where niggas stab. {THE WHOLE WORLD}
Get taken pretty fast; but I'm gon' let 'em drown! {LLOYD BANK$! }
You probably want me down! - Probably want me down! {"V5"! }
Probably want me six feet in the ground... {DAMN! }

[Outro:]
CLASSIC! [beat fades out]
DAMN!
IT AIN'T OVER!
Whooooooooooooooooooooooooooo Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid!
COME ON!

[Thanks to Big TaMá$ for these lyrics]

Found a mistake in "Probably Want Me Down" song lyrics? Please correct it!


Back to all LLOYD BANKS lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Probably Want Me Down" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics