Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Still Pimpin Pens (Nawfside Mexican)" lyrics by LUCKY LUCIANO
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Still Pimpin Pens (Nawfside Mexican)"
[feat. Lil' Keke]


[Lucky]
Yeah, 2003..
They gone hate this..
My boy Filero, in here on the track..

[Lucky Luciano]
Well it's the nawfside mexican, wreckin these boys ugly
No matter what you do, there ain't no fucking with the Lucky
The coldest in the free world, these record labels want me
They know I'm bout to switch the game up and get money
I got grown women with their own bank account
I ain't gone do nothin stupid, so these laws could take me out
I gotta represent for y'all, put my hood on the map
Houstone till I'm gone, H-Town where you at?
I got a manager with me that keep a glock forty wit em'
Keep thinking I'm slippin, and get shot up by my assistant
But nigga please, that shots from the k
Knock the smile off your face, so calmate guey
Im a blaze up the Arizona weed and smoke
Still sippin on the lean like a G supposed to
03 fa' sho, is my time to shine
If I don't make it with this rappin, I'm a cock my nine
And find the nearest dopeman and goto his dope house
Kick down the door, take over and boss
Im a young boss hogg, nigga look at me now
In the kitchen on a mission, tryin a cook up an ounce
And serve y'all what you need, watch the block bleed
When I signed on the dotted lines I got G's
Thought I signed for nothin you must think Luck a fool
My lawyer would'nt let me do it even if I wanted too, ooh!

[Lucky]
Oooh, that boy said that, know I'm sayin?..
Screwed up texas..
H-town, What it do?..
It don't stop..

[Lil' Keke]
I been pimpin major pen, since the year 9-3
Who better to get it crackin than that boy Don Ke
Got that Lucky on my side and he rippin the flo'
We gone shut down and close before we open the door
Now it's 2003 it ain't no fuckin with me
I stay sippin on the sprite and I stay fire'n the tree
This for all the young G's that be reppin the blocks
they be rollin' 22's and be covered in rocks...it don't stop
So I'm a pimp me a pen
Drop the top on the lac and try to smash again
Southside representin man, you know who it be
Straight up out the dirty third, it's that H-Town G
And it's R.I.P to that G named Screw
We gone keep this thing rockin, tryin a do what we do
We started this thing up and we bringin it back
Houston Texas in the house and the Don Said that...What

[Lil' Keke]
Houston Texas...7-1-3
Peace to the whole underground..
Its the young Don, CMG representin..
Lucky..
My boy Filero..
R.I.P to Dj Screw!!!

[Lucky talking over Lil' Keke]
Fa' sho...Haa!
It don't stop..
H-Town, what it do, baby?..
Pullin' trails nawf, off the west gulf bank..
R.I.P to Dj Screw!!!..
Fa' Sho!

[Lucky Luciano]
Its time to lay em' down like that stripper last night
Some talk about it but I'm living that life
Who be ballin in them Houston streets
L to the U to the C to the K to the K to the E to the K to the E
Lil' Keke and Lucky Me, shooting dice for a hundred G's
Show me the mic and I'm a wreck
Pimpin puttin these hoes in check
See the wrist got big bagets
Princess all on my neck
Full tank on Gulf Bank
Y'all already know I drank drank
Ga' dang, I'm a do the fool
When I come down chunkin duece out the roof
I got Gucci on my shoe, yeah I use to skip school
But now I'm throwing parties, women in my swimming pool
Apple over blue, on them 22's
See the inside looking like a living room
Aint no mo' woo-doo
Im comin in somin new
Nawfside, southside, baby tell me what it do, haa

Found a mistake in "Still Pimpin Pens (Nawfside Mexican)" song lyrics? Please correct it!


Back to all LUCKY LUCIANO lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Still Pimpin Pens (Nawfside Mexican)" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics