Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Hater (Interlude)" lyrics by MA$E
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Hater (Interlude)"


Bitches is drop dead gorgeous yo
Wassup with Ma$e B?
Why he be showin no love this way B?
Come through the block don't say shit or nothin
Don't forget, he used to live on our block nigga
He went with Puffy & he don't know how to act B
Wait till I get on B, it's gonna be real
Wait till I see that nigga on the street.
Nigga, gonna take me nowhere
You talkin like he promisin you shit
He did nigga
He told me he was gonna take me to the roleys
Gonna have & all that me & this nigga grew up
What the fuck you talkin about?
He promise me, he owe me nigga
Fuck you talkin about
I'm sayin you gotta understand shit
Niggas be busy, they move around, ya know
Sayin, like I said, we was on the road
You actin, like he told you he was comn to get you
Take you on the road with him
Nah, it ain't even like that B
I'm just sayin, I wanna shine to, that's what I'm sayin dog
That's all I'm sayin
I don't wanna be on the corner, B, I wanna shine
I'm sayin though man, niggas gotta make moves
Fuck, everybody don't make moves at the same time
It takes time B, everybody gotta get they chance to shine
Ya know what I'm sayin, everybody get they chance to shine

Found a mistake in "Hater (Interlude)" song lyrics? Please correct it!


Back to all MA$E lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Hater (Interlude)" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics