Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Swat Dat Fly" lyrics by MISSY ELLIOTT
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Swat Dat Fly"


Swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Yup just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat that that
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly

Don't come around here you don't want no problems
This the kinda beat biters wanna borrow
Superman ain't even got these kinda powers
Make a hottest rapper rap sound wack and sour
? like flowers got me?
I can kick a freestlye all the way till tomorrow
Call me a chubby chick slim my narrow
Better aim for ya brains like a bow and arrow
Freshly dressed see me apparel
My dimonds come down like an April shower
Sing my raps like a Christmas carol
Tongue shoot bullets from a head of a barrel
I got a clean version for the kids?
More controversy than a?
Before you wanna battle better throw in ya towel
Not my goodies better go to Ciara

Swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Yup just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat that that
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly

I rock mics rhymes tight I just might
Change music ya'll fools ya'll lose sight
I make records and breakin' records while ya'll bite
Oh yeah you messin' with the M to the I
My carousel so bright they make light
For no price you try Miss you lose life
This flight is first class I must fly
Lambos and? whips I gotta buy
Oh my my my I multiply
My dimonds come down like an April shower
Sing my raps like a Christmas carol
Tongue shoot bullets from a head of a barrel
I got a clean version for the kids?
More controversy than a?
Before you wanna battle better throw in ya towel
Not my goodies better go to Ciara

Swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Yup just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat that that
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat that fly

Swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly
Yup just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat that that
Go head and just swat
Swat dat fly
Go head and just swat
Swat dat fly

Found a mistake in "Swat Dat Fly" song lyrics? Please correct it!


Back to all MISSY ELLIOTT lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Swat Dat Fly" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics