Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Holding It Down" lyrics by MR. 3-2
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Holding It Down"
[feat. Billy Cook]


[Billy Cook:]
Ooooh, yeeeeah
I'm gon ride, we holding it down
3-2, and your boy Billy Cook Superstar

[Mr. 3-2:]
Tell me, why somebody always hating on mine
With my name in they mouth, but can't stop my grind
I'ma shine regardless, counting big faces
Black t-shirt, with some blue shoe laces
Throwing up the West, where it's best and my folk
And yeah that's right, I'm Blazy Calumo
Some hoe type niggaz, don't think that's real
But you hoe type niggaz, don't pay my bills
Ride on blue, with glassy 3's
Dropping the top, it's the G-O-V
Talk down on me, but you play with your nose
And tricking with them hoes, behind closed do's
I post up, everyday
Hit stangs on thangs, and get my pay
Say what you wanna, I'ma get my bread
Put it all in your face, till the day that I'm dead

[Hook: Billy Cook]
I'm gon ride, we holding it down
For the Southside
Hustle up in these streets, coming up on the Southside
I'm gon ride, forever hold it down
Everyday, I grind
Steady chasing paper, coming up on the Southside

[Mr. 3-2:]
Yeah I sip coedine, and wreck 16's
But still ain't got my face, on a video screen
Still a dream, to go platinum on wax
While I, sit back and watch the whack acts
I stack, grind and mash in these streets
Keep playing the game, cause if I don't I won't eat
That's deep, cause when you sleep you fall off
What it weigh what it cost, I can't take no loss
Big Boss, calling the shots to be made
Love life be loyal, and fuck what niggaz say
Better days, is round the corner I see it
Brother of the struggle, my nigga I G-D it
Six popping, broads be bopping
Moves I make, everybody be watching
No stopping, I'ma get it all in the end
Handle mine with finesse, that's how I'm gon win
No friends, cause they ain't got love for 3
Just a whole lot of plex, and animosity
Quit watching me, and get some'ing to play with
And when you see me in the streets, hoe quit riding dick

[Hook]

[Mr. 3-2:]
Niggaz said I was through, but I still get cash
I told you motherfucker, I'ma have the last laugh
Raw gutter, sitting on butter
20 inch cutters, and I still don't love em
Good for nothing hoe, if she ain't getting bread
I pimp em out they panties, have em sucking on a head
Off X having sex, in the hallway
Pimping Chris run through they purse, all damn day
Selling dreams, I could sell water to a whale
While I'm loading up work, on a triple beam scale
Fuck jail, I ain't going back no mo'
As I stomp two times, on my hardwood flo'
I know, the Lord got a heaven for a G
So I talk to him every night, 'fore I go to sleep
These streets and these drugs, will kill a nigga quick
So you better take it slow, I hold the 4-5th
No shit, it's crazy trying to survive
Sitting in the turning lane, in a clean ass ride
Southside, I'ma hold it down for Screw
And bitch kiss my ass, that's from Mr. 3-2

[Hook]

Found a mistake in "Holding It Down" song lyrics? Please correct it!


Back to all MR. 3-2 lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Holding It Down" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics