Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Watch Me Rise" lyrics by MR. CRIMINAL
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Watch Me Rise"


[Intro:]
Ha ha ha
Yeah
You Already Know
Mr. Criminal
The Baddest
2008 Status
Now I've Been Putting in The Game
On Motherfuckin Work
For a Gang Motherfuckin Years
There's Only One Motherfuckin Thing
To Do
So I Just Want Everyone Just To Lean Back
And Just...

[Chorus:]
Watch Me RISE
To That Power(Hahaha)
To That Power
To That Power(Yeah)
Watch Me RISE
(That's Right Homie)
To That Power
To That Power
To That Power
(It's Crime Time Ese)
Watch Me RISE
To That Power
To That Power
To That Power
Watch Me RISE
To That Power
Them Barking Don't Bother Me
I'll Be Bombing For They Bite Me

[Verse 1:]
Their Barking Don't Bother Me
I'll Be Bombing For They Bite Me
A lot of Fools Dislike Me
But None of them Wanna fight Me
I Might Be
One of The Sickest in this Rap Game
What The Fucks His Name?
Mr. Criminals Who to Blame
I Caught Your Name
To Take Over The Throne
Who's The Next After Lil' Rob
And The Homie Capone
I've Shown
I've Grown
I've Blown... The Competition
I Hold
My Own
My Zone... My Proposition
Ain't No Slowing Me
No Stopping Me
Fools be Flowing so Slobbly
Locking it Down
Like Staying Property
While Everyone's Watching Me
Haters Blocking Me
While their Hynas Be
Jocking Me
Fools Be Happy To Stand On Letters
Just To feel Their On Top Off Me
I Ain't bullshiting
Straight From The Heart that I'm Spitting
From Every Soul That was Lost
To All My Homies in Prison
I Be Comin Up On Vatos Who be
Running Up
Officially Start To Start The enterprise
Put It infront of Their Eyes So They Can All Just...

[Chorus:]
Watch Me RISE
To That Power
To That Power
To That Power
Watch Me RISE
To That Power
To That Power
To That Power
Watch Me RISE
To That Power
To That Power
To That Power
Watch Me RISE
To That Power
Them Barking Don't Bother Me
I'll Be Bombing For They Bite Me

[Verse 2:]
Watch Me RISE
Into a Whole Different Position
A Different bracket
A Different Whole Division
A Different Vision
Sent On My Different Mission
Still on The Come Up
Because I Trusted My Intuition
Watch Me RISE
I Started Humble as a Soldier
Keeping my Composure
Travelling Puffing on dowser
{Haha}
The Gang Banging Hours
Now There's No Turning Back
To The Talking I Promise
Cause These Blood Sweating Tears
Accumulated Over The Years
Me And My Dogs Just Show No Fear
Ambition, Determination,
Got me Lacing The Nation
With That Click Clacking Base
That You Got in Your Face
{Haha}
{Yeah}
Enjoy The Fruits Of my Success
Haters Still Hate
But Honestly I Give a Fuck less
And Fuck Stress
There's Nothing But Coosh
When I'm Getting High
So I Can Blow it In Your Eyes
So You Can All Just
Watch Me RISE

[Chorus:]
Watch Me RISE
To That Power
To That Power
To That Power
Watch Me RISE
To That Power
To That Power
To That Power
Watch Me RISE
To That Power
To That Power
To That Power
Watch Me RISE
To That Power
Them Barking Don't Bother Me
I'll Be Bombing For They Bite Me

[Verse 3:]
Let me tell you a little story about
A little knuckle headed kid
Getting in trouble and locked up from
All the shit he did. Turn on the stress
Into rhymes as a young adolescent
Said fuck being broke this is my essences
Started to take the game into his
Vein with the vengeance slowly coming
Up with patience lyrics perfected then
He started producing some beats at
First his shit was ok but now he is producing some heat.
And I know he grew up on bone
Look at this shit I found on the internet homie
He had the fools in his home in a different zone
I heard he fucked with Spider Lock on stage
With 50 Cent and Mobb Deep and Interscope - I've seen him on
TV. with Mr. Capone-E, Lil Flip from Houston that connected
One of his homies. He even fucked with
Dub-C, the son of Eazy-E, N.C.A. and Compton's most wanted
All on his beats, all on his features
I see him rolling Benzes and beamers them Hi-Power
Boys don't play, packing them heaters, 9 millimetres
Street sweepers, infrared beamers
Ex-Felon catching them cases, still catch em' and beat em'
I heard I got resigned. Never got
His gang tie still in touch with his homies
From the motherfucker main line and at the same time I heard he broke his
Lies put them in front of theirs eyes so they can all just...

[Chorus:]
Watch Me RISE
To That Power
To That Power
To That Power
Watch Me RISE
To That Power
To That Power
To That Power
Watch Me RISE
To That Power
To That Power
To That Power
Watch Me RISE
To That Power
Them Barking Don't Bother Me
I'll Be Bombing For They Bite Me

[Thanks to jose (jose_hdez31@yahoo.com) for these lyrics]
[Thanks to adam (adam@hotmail.com) for correcting these lyrics]

Found a mistake in "Watch Me Rise" song lyrics? Please correct it!


Back to all MR. CRIMINAL lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Watch Me Rise" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics