Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Twist It" lyrics by OLIVIA
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Twist It"
[Twisted; feat. Lloyd Banks]


[Intro: {DJ Whoo Kid}]
[Olivia:] I make it hot... {CAN'T FORGET...}
[50 Cent:] G-Unit! {P. BLACKK!}
[Olivia:] I make it hot! {OLIVIA ALBUM...}
[50 Cent:] Olivia, let's go! {COMIN' SOON!}

[Lloyd Bank$:]
What's up ladies? - I'm back baby!
The Boywonder got the club goin' crazy. (yeah!)
I'm two-steppin' in my armor in my 80
But I ain't in the VIP unless they pay me. (uh!) (whooooooooooooooooooooo!)
It's like I practice stuntin' - ma I have ya matress jumpin' (uh-huh!)
And I know it sounds like I'm frontin'. - But I ain't... {SADA POP!}
Jerk! - Ya body, and work work 'em proudly,
Go and hurt somebody if I don't hit that. (uh!)
If you don't see 'em with me don't ask bout 50, (uh-huh!)
Cause if he was here, he'd be standin' right here. (yeah!)
And if you don't care so much about my fame
Then why you keep starin' at my chain? [echoes]

[Interlude: Eminem]
The, {Whoooooo!} the color really doesn't matter to me.
Uhm... I would probably say... the uuh... the bra size...
The uuuh... the ass size.
And as long as she doesn't have a recorder in her pocket...
Got a lot of freestyle... for Whoooo Kiiiiid!
His next mixtape!

[Intro x2: in the background]
[Olivia:] I make it hot... {HAHA!}
[50 Cent:] G-Unit!
[Olivia:] I make it hot!
[50 Cent:] Olivia, {OLIVIA!} let's go!

[Lloyd Bank$:]
What's up ladies? - I'm back baby!
The Boywonder got the club goin' crazy. (yeah!)
I'm two-steppin' in my armor in my 80 (yeah!)
But I ain't in the VIP unless they pay me. (uh!) (whooooooooooooooooooooo!)
It's like I practice stuntin' - ma I have ya matress jumpin' (uh-huh!)
And I know it sounds like I'm frontin'. - But I ain't...
... Jerk! Ya body, and work work 'em proudly,
Go and hurt somebody if I don't hit that. (uh!)
If you don't see 'em with me don't ask about 50, (uh-huh!)
Cause if he was here he'd be standin' right here. (yeah!) {BLACK YEAR!}
And if you don't care so much about my fame
Then why you keep starin' at my chain? - I'm doin' my thing!
From the club to the telly on a late niiight
Box of Magnums sippin' hen, finna get riiight
Check-out time ain't 'til dayliiight {CAN'T FORGET...}
{MIXTAPE...} From the club to the {USA!} telly on a late night.

[Olivia:]
Ooh baby you know I like it when you feel on me
Pullin' on my waist I'm feelin' energy.
Gettin' kinda hard to keep ya hands off meeeeee. (yeah right there!)
So slide a little lower put ya hands on my thigh
Maybe I know you like it if - that riiight.
I'm a show you how to make it last all niiiiiiiight
Now let me see you shake it! {Whoooooo!}

[Chorus: Olivia]
Twist it! Shake it! Bend but don't break it! (yeyeyeyeeaaaah!)
Work that body gettin' so crazy! (uuuuuuuuuuuh!) [Eminem:] (DJ Whoooooo Kiiiiiiid!)
Don't hurt nobody up in this party!
Twist it! Shake it! Bend but don't break it! (uuuuuuuuuuuuhhhhh!)

Twist it! Shake it! Bend but don't break it! (yeyeyeyeyeaaaaaaah!)
Work that body gettin' so crazy! (yeeeeayeeeeaaaahhh!) {CAN'T FORGET...}
Don't hurt nobody {SAP!} up in this party!
Twist it! Shake it! {MIXTAPE...} Bend but don't break it! {USA!}

[Olivia:]
Mix a little Hypno with some Hennessey
Like the way this jig goes when it goes through me.
Think I need to stop because I'm feelin' tipsy. (one more drink!)
Baby now I can't stop cause I'm in the zone
Shorty keep it comin' boy I'm grown
I don't wanna finish this dance alone. - Ooooh, I wanna see ya. {G-UNIT RADIO!}

[Chorus: Olivia]
Twist it! Shake it! (baaaaaybe!) Bend but don't break it! (shaake that thang!)
Work that body gettin' so crazy! (uuuuuuuh!)
Don't hurt nobody up in this party! (baaaybeee!)
Twist it! Shake it! Bend but don't break it! (yeeeeaaayeeeaaahh!)

Twist it! Shake it! Bend but don't break it!
Work that body {CAN'T FORGET...} gettin' so crazy! {AMADU!}
Don't hurt nobody up in this party! {14 STREET!}
Twist it! Shake it! Bend but don't break it! (uuuuuuuuuuuuuhhhhhh!)

[Bridge: Olivia]
Go! Go! Go! Down low. Shake it fast for me!
Work - your body! Don't hurt - nobody, up in this - party!
Now let me see ya go! Go! Go! Down low, {G-UNIT RADIO!} shake it fast for me! {PART 11!}
Work - your body! Don't hurt - nobody, up in this - party! {BLACK JACK!}
Now let me see ya!

[Chorus: Olivia]
Twist it! Shake it! Bend but don't break it! {MAN DOG!}
Work that body gettin' so crazy! (uuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuhhhhhh!)
Don't hurt nobody up in this party!
Twist it! Shake it! Bend but don't break it! (I let me see you shake it!)

Twist it! Shake it! Bend but don't break it! (uuuuuuuuuuuuh!)
Work that body gettin' so crazy! (ooooooooohhh, yeeeeeeeeeeaaaaaah!)
Don't hurt nobody up in this party! {HAULYNNE!}
Twist it! Shake it! Bend but don't break it! [beat fades out]

[Interlude: Eminem]
Whassup everybody?
I'm Eminem!
I'm right here in New York, right now...
On ShaDE 45... Sirius Satellite Radio Station!

[Thanks to Big TaMá$ for correcting these lyrics]

Found a mistake in "Twist It" song lyrics? Please correct it!


Back to all OLIVIA lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Twist It" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics