Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Speed of Sound" lyrics by PHIL ADÉ
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Speed of Sound"


Oh my God
Oh my God, again
Money! [echo]

[Hook]

[Intro:]
Uh, y'all know who it is!
Royal Fam... yeah, uh

[Verse 1:]
They said Phil why you move so fast?
Cause, I paid my dues in my past
Been broke so long forgot what bread felt like
Now I'm givin' haters a glimpse of what Hell like
V's on my belt, checks on my feet
I dream bout money get checks in my sleep
Texts from a chick ain't seen in three years
Funny, [?] ever since [?]
I get it out the way though, just a kid
I got play dough, put some money on ya head like a halo
Yeah niggas talk shit, what do they know?
Future million dollar man word to Maino
Til I'm on, it's on and poppin'
I'm gettin' known, y'all known for jockin'
I'm club hoppin', I'm on for shoppin'
And y'all money short like shorts for Stockton
Y'all poor [?] and walked out
If I said it's over there's nothin' to talk out
Ain't about money, there's nothin' to talk bout
And I'm Royal Fam til a nigga chalked out
Yeah, I hit the bong now I'm nearly gone
On Patron gettin' right til I'm nearly wrong
Got a show every night so I'm barely home
But when I'm back y'all know it's on, word

[Hook]

[Verse 2:]
When we in the club, it's a light show
Fuckin' with my team is a dice roll
Nigga I just wanna ball as you might know
One on one with your girl, call it iso
In Montreal with that ice though
Me and Mac Miller puttin' on a tight show
We the best, y'all niggas alright though
Kush gotta nigga sittin' where kites go
All gold air max got a nice glow
[?] is tired, no [?] though
How many kicks I got, only Christ know
Switch chicks a lot, while y'all rice throw
I'm on [?] blowin' that good in the air
Fuck police, I'm in good with the mayor
That's real talk, what up [?]
Couple hundred a bottle yeah that's Rozay
And my youngin a model she rock Dolce
So hot, could make the devil blue, Coach K
I'm raisin' the game, no rope [?]
But y'all niggas in the dark, no roach day
I will in no shape perform quick
I'm a get it all, like a porn flick
Tony call it all [?] hit the aux switch
I'm a explode, listen as the bomb tick, uh

[Hook]

[Outro:]
Yeah, this just the beginning
Way of life... Royal Fam
Aye Cornell we gettin' on these hoes tonight or what?
Hahaha, yeah

Oh my God
Oh my God, again

Found a mistake in "Speed of Sound" song lyrics? Please correct it!


Back to all PHIL ADÉ lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Speed of Sound" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics