Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Meal Ticket" lyrics by TONE DEF CLICC
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Meal Ticket"


(Don't wanna be stumblin baby)

[Intro/Chorus:]

This is for them hustlers scufflin for them ends
tryin ta get a mill, (fancy cars) and a house on the hill
[repeat]

[Verse 1:]

I dwells in the city, a bank is where ya bound to suffer
Lifestyle filled with hoodsters, players and hustlers
Busters wanna shut me down, I suppose
cos I'm makin cash flow as my ghetto life dispose
I gets my hustle on from dust to dawn, Perignon
(Damn, how my life transformed like Voltron!)
Chargin like Natron by any means
These collard greens is goin quicker than the forests are evergreen
Now one-time tryin ta shut me down cos I'm on a
mission makin ends in my Benz bendin corners

Fools be Coupe deVille yet still I stay real wit mine
If the 10 reaches dome, so long! So catch me next time
So, wordly rhymes they been kind to me
Hoes lie to me, make me try to be what they not, see
I'm gonna call you Wimpy (Can I please bawl, word?)
A dollar a day and ya gladly pay me back tomorrow
Hell no! I feel no sorrow, I scuffle to get this mill
I've excelled, grab a grip, need no chip for this packed 10

[Chorus]

[Verse 2:]

Triple beam, 30 schemes and crack fiends
got me to the point where I can make my 6-4 lean
Hard times got me bussin cheques that ain't mine
I got good credit but like I said it ain't mine
I'm stressed out and I need paper therapy
I'm sick and tired of family and friends takin care of me
I'm on a one-way ticket to lavish homes and cars
Do anything to make a mill and be a ghetto star

Well what'd make you laugh or make you cry?
Where things that come faster
live it last and the weak'll surely die
Multiply life times death, what's left?
A big house on the hill and I can feel this best quest
As Uncle Sam ain't the man he supposed to be
we out here gettin lynched while most niggas baggin groceries
Most of these wannabe's get they meal ticket
Claimin they from hoods
it's still too good but they don't still kick it

[Chorus]

[Verse 3:]

Livin the lifestyles of the po' and lonely
only takes my mind to mould to make a grip of money
Funny how time flies when you ain't broke
Gotta gets me a mill cos I feel I can't cope, though
I'm down and out in the S-C, less C
Gimme a biz and then get rid of Betsy
I know the whole world on first name basis
But still I get ignored by friends in high places
The chase is on, I gots ta get paid
I'm special like ed. so you can say I got it made

My flows got it buggin, don't mess with my Clicc man
Snap lyrics like a picture, make em say Dougie's a sick man
Hustle every day that's the way that I was brought up
Gotta make more chips than Ruffles, scuffle, sneaky plan thought up
Caught up wit Tone Def, not Fargo, or will I wells
Landcruiser, swimmin pools and watchin my pockets swell
Dosha all the time, all about that money money moneyyyyyy!!!
Wit a top-notch crew now all my jokes is funny

Found a mistake in "Meal Ticket" song lyrics? Please correct it!


Back to all TONE DEF CLICC lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Meal Ticket" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics