Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Dreamer" lyrics by TROY NōKA
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version


"Dreamer"


Baby I'm a dreamer (yeah)
Rocky like the Beatles (diamonds)
So me not shining (what)
Is like Philly without the eagles (nah)
I'm just trying to get dumb paid
And represent austin like Johnte (whatup)
Same state as Bun B (southside)
Paper stacked high like palm trees
My old girl said I'm too optimistic (what)
Guess I was trapped in a dream
But how everything seemed
She couldn't understand what she could be
Yeah, and I had a vision, (yeah)
She had low self esteem
But now they're saying I'm a genius (what else)
The best Rapper he is

Nah, I don't think I ever wanna wake up from this dream yeah
I was trying so hard to stay up, stay up
But I'm a dreamer
When times start getting rough
Close my eyes never giving up
Dreamer, Dreamer, I'm a Dreamer
Dreamer, Dreamer, I'm a Dreamer
Dreamer, Dreamer, I'm a Dreamer
When times start gettin rough
Close my eyes never giving up
Dreamer

Open my eyes (yeah)
Surprised by what I see (damn)
Had me feeling like Stevie
Wonder if he had that eye surgery
The shit that sounded good
Didn't always taste sweet
I see real niggaz rare (where they at?)
But you can find them around me
Is this a nightmare?
Or a very bad dream
It seemed like everything was perfect
Until you went and add cream (money)
Am I running for office?
It's all politics
Nah, I'm running for Austin (ATX)
... # 1 Draft pick

Nah, I don't think I ever wanna wake up from this dream yeah
I was trying so hard to stay up, stay up
But I'm a dreamer
When times start getting rough
Close my eyes never giving up
Dreamer, Dreamer, I'm a Dreamer
Dreamer, Dreamer, I'm a Dreamer
Dreamer, Dreamer, I'm a Dreamer
When times start getting rough
Close my eyes never giving up
Dreamer
(I'm a dreamer yea I'm a dreamer if you a dreamer, then live your dream up)
(Whoooop! Wizup! [x2] yeah)

If you a dreamer then put your hands in the sky, yea
If you a dreamer then raise em up high yea
If you a dreamer then keep your head to the sky yea
If you a dreamer... If you a dreamer...
You a dreamer... you a dreamer...

Found a mistake in "Dreamer" song lyrics? Please correct it!


Back to all TROY NōKA lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week
"Callin'"
by CURREN$Y

"Hot Nigga"
by BOBBY SHMURDA

"Apparently"
by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
KEVIN GATES
#2 DRAKE lyrics
DRAKE
#3 NICKI MINAJ lyrics
NICKI MINAJ
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
FruityLyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Dreamer" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics