Urban Lyrics - R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel & Reggae Lyrics
"Circulate" lyrics by YOUNG JEEZY
Submit Lyrics     |     Correct Lyrics     |     Request Lyrics     |     New Albums     |     Contact Form     |     Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # v/a
Print friendly version
[a.k.a. JEFE]


[Verse 1: Young Jeezy]
Cannon I see you Nigga (Cannon)
See I'm a' start off so slow yeah I said so slow
They love me out in D.C. just like gogo
I said gogo yeah I said gogo
See 'em back with Don Cannon it's a gogo
See I want my song like Cocoa
I like to heat mine up like Cocoa
See dem 87 Jeans see the logo
Every time a day, count em' baby gogo

You know how the drought be everything slow
You know how the drought be anything goes
Remember back when, when I got the snow low
And I was in and out of state just like Romo

Lookin' out for them boys no homo
Can't tell em what your drivin' that's a no no
I'm a tell you this but keep it on the low low
If his numbers too low he might be the popo

[Chorus: (Young Jeezy)]
Things are gettin' higher (things are getting higher)
Makes it hard on the buyers (hard on the buyers)
When I'm coming on the rise
Sun rise, sun rise
[? ] (green light, green light)
Rent being paid late (rent being paid late)

Please, (please)
Let the dollar circulate (yeah)
Let it, let it, let it, let it
Circulate circulate, circulate, Circulate, circulate.

[Verse 2: Young Jeezy]
Sitting here staring at this empty safe
Like what the fuck I'm gonna do with all this empty space
Got me looking at my bills,
Like this ain't my place
You know I never stop the party
But that ain't my place

And I'm never giving up, that ain't my place
If it was my case, Then I plee the 5th
But the way I'm feeling now,
Might drink me a fifth

Next year I'm breakin out, might send me a gift
Might send you a ride, Might send you a lift
Might send you a roll, Might send you a script
Might send you a bag, might send you a plug
Might send you some thangs, might show you some love

Yeah, Don't be the next to get flexed
Notice you ain't' but ya might wanna check
I tell you what, this is what I'll tell you
When shit get rough
No tellin what they'll sell you

[Chorus: (Young Jeezy)]
Interest rates going up (interest rates going up)
Somebody might give a fuck (somebody might give a fuck)
Meat prices understatement? (understatement)
You can get a teacher on the way?
Airlines are running late

Please, Please, (please)
Let the dollar circulate
(Let the dollar circulate)
Let it, let it, let it, let it
Circulate circulate, circulate, Circulate, circulate

[Verse 3: Young Jeezy]
I hate to have to be the one that said I told you
Move over I can't wait until this recessions over
Higher than me, Shit I'm tryin to see
And whereever they be at it, that's where I'm tryin to be
It was all good a week ago Young the big tipper
Grind it all, we can throw it all at the strippers

Looking at my stash, like where the fuck the rest at
Looking at my watch like it's a bad investment
Speakin of investmens, we talking investments
My Re-Up money, Yeah I'm tryna invest it
Sell a nigga dream, Man tellin me it's up
Folks got it on hold, still ain't heard nothing

[Chorus: (Young Jeezy)]
Sound like the countrys going broke
The industrys going up in smoke
Politicians talking crazy
Or they just bein to lazy
Is it all because of watergate?

Please (please), Please (please)
Let the dollar circulate
(Let the dollar circulate)
Let it, let it, let it, let it
Circulate circulate, circulate, Circulate, circulate

[Thanks to TJ (srntj120@hotmail.com) for these lyrics]

Found a mistake in "Circulate" song lyrics? Please correct it!

Back to all YOUNG JEEZY lyrics

Thank you for choosing UrbanLyrics.com!
We will never show you a blank page instead of song lyrics.
Top Song Lyrics Of The Week

"Hot Nigga"

by J. COLE
Top 3 R&B, Rap, Hip-Hop, Soul, Gospel, Reggae artists by lyrics popularity this month

#1 KEVIN GATES lyrics
#2 DRAKE lyrics
#3 NICKI MINAJ lyrics
Our Respect
Top 100 Lyrics
Alive Lyrics
Submit Lyrics | Correct Lyrics | Request Lyrics | Privacy Policy | Advertising Information | Contact Form | Links
"Circulate" lyrics is property and copyright of its actual owners and provided for educational purposes and personal use only.
Copyright ©2006-2015 UrbanLyrics